Hardware leveret af CGM
Gennemtestet it-udstyr, udvalgt til at give dit system det bedste udgangspunkt.
Gennemtestet it-udstyr, udvalgt til at give dit system det bedste udgangspunkt.
Ved at vælge CGM som din hardwareleverandør, sikrer du, at klinikkens IT-system fungerer på maskiner, der er specifikt designet, udstyret og konfigureret for at give både systemet og dine brugere det bedst mulige udgangspunkt.
Vi tester altid vores løsninger grundigt, før de implementeres i klinikken, og vi opretholder et tæt samarbejde med producenter og leverandører for at sikre, at du har adgang til det mest optimale udstyr.
Når du køber hardware gennem os, har du ét enkelt kontaktpunkt for support. Dette eliminerer risikoen for at blive sendt rundt mellem forskellige leverandører, når der opstår problemer med dit udstyr.
Leje af hardware minimerer den klinikkens kapitaludgifter. Det frigør likviditet til andre vigtige formål. Med leje betaler du for udstyret, mens det bruges, og omkostningerne er derfor forudsigelige og regelmæssige, hvilket gør budgetteringen lettere.
Teknologi ændrer sig hurtigt. Leje af hardware giver mulighed for regelmæssig opgradering til den nyeste udstyr, så din virksomhed altid er på forkant med de seneste muligheder. Dette sikrer, at du ikke bliver bundet til forældet it-udstyr.
Efter 48 måneder udskifter vi dit hardware med helt nye enheder. Du betaler ikke ekstra for hverken den nye hardware eller tekniker- assistancen – det hele er inkluderet i aftalen. Vi sørger for, at dine programmer og data bliver flyttet over på din nye maskine, og tjekker at alt fungerer, inden vi går. Dit gamle hardware bliver taget med, og data slettes forsvarligt.
CGM Full Service er en løsning, som du kan bygge oven på din lejeaftale. Med Full Service får du hurtig og gratis hjælp, hvis der opstår problemer med klinikkens hardware. Du bestemmer selv hvilke enheder, der skal sikres med Full Service. Typisk anbefaler vi, at klinikkens faste arbejdspladser dækkes. Så er I hurtigt i luften igen efter et nedbrud.
Med hardware leje- og Full Service Aftale har du 100 % styr på omkostningen for hele IT- installationen. Der kommer ingen økonomiske overraskelser eller ekstra udgifter – heller ikke ved nedbrud. Der er ingen opstartsomkostninger forbundet med aftalen.
Som en del af Full Service Aftalen medfølger IT-Hotline – en direkte telefonlinje til professionelle IT-teknikere. IT-Hotline omfatter alle spørgsmål i forbindelse med anvendelse af almindelige produkter til kontorbrug, hvad enten der er tale om software eller hardware, eksempelvis digital signatur, Windows Update og printeropsætning.
Salgstelefon: 7030 1340 *1
Salg e-mail: salg.dk@cgm.com