Brug for hjælp til faktura, abonnement eller betaling?
Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål
Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål
Hvordan ændrer jeg mit abonnement
Hvordan kan jeg få en kopi af min faktura?
Kontakt os via denne formular eller på mail fakura.dk@cgm.com
Kan jeg tilmelde mig automatisk betaling?
Hos CompuGroup Medical Danmark (CGM) tilbyder vi nu, at dine fremtidige regninger bliver håndteret automatisk via Leverandørservice (svarende til Betalingsservice). Du slipper for unødig administration og sikrer dig samtidig, at dine regninger altid bliver betalt til tiden.
Leverandørservice fungerer ved, at banken sørger for at indbetale beløbet på forfaldsdagen. CGM sender dig fortsat fakturaer løbende via mail, så du altid har overblik over dine betalinger.
Har du spørgsmål eller kommentarer kan du som altid kontakte vores administration via vores kontakt formular eller på e-mail: faktura.dk@cgm.com.
I tilmelder jer Leverandørservice ved at følge nedenstående link og udfylde den elektroniske formular samt underskrive med NemID.
Hvor kan jeg finde regler og vilkår for Leverandørservice?
Jeg er tilmeldt Leverandørservice, men betalingen er fejlet?
Kontakt os via denne formular eller mail faktura.dk@cgm.com, så vi kan tjekke op på hvad der evt. er gået galt.
Jeg har modtaget en rykker, men fakturaen er betalt?
Kontakt os via denne formular eller mail fakura.dk@cgm.com, så vi kan tjekke op på hvad der evt. er gået galt. Ofte skyldes til at rykker og betaling blot har krydset hinanden.
Kan jeg betale min faktura via bankoverførsel?
Du kan betale via bankoverførsel til vores konto. Reg.nr. 5295 konto nr. 10032024. Husk og oplys fakturanummer eller kundenummer som reference til din betaling, så vi ved hvor betalingen kommer fra.
Hvordan betaler jeg min faktura, når jeg ikke kan bruge danske betalingsoplysninger?
Du kan betale din faktura til vores IBAN-nummer: DK6852950010032024 Swift adresse: ESSEDKKK
Hvad gør jeg hvis jeg har fået betalt min faktura to gange eller har modtaget en kreditnota?
Kontakt os via denne formular eller mail faktura.dk@cgm.com, og oplys os hvilket kontonummer det tilgodehavende ønskes udbetalt til.
Kan jeg få udsat betalingsfristen på min faktura?
Hos CompuGroup Medical, har du 14 dags betalingsbetingelser. Har du modtaget en faktura, du ikke har mulighed for at betale inden forfald, kontakt os da via denne formular eller mail faktura.dk@cgm.com, så vi sammen kan finde en løsning.
Jeg har brug for et kontoudtog, hvad gør jeg?
Kontakt os via denne formular eller mail faktura.dk@cgm.com, og oplys dit kundenummer samt hvilken periode det ønskede kontoudtog skal være for. Så sender vi det til dig pr. mail
Jeg vil gerne have sendt fakturaer via EAN
Kontakt os via denne formular eller mail faktura.dk@cgm.com, med information om hvilket EAN nummer fakturaer skal sendes til, samt det tilhørende CVR.nr.